Sue69, Soest, 0611351287

Sue69, Soest, 0611351287

Berichtdoor Gonzo op di 21 jul 2015, 13:55

Gefocust op de mooie foto ben ik afgezakt naar Sue in Soest.
Eerst een douche, dan een heel vluchtige massage van mijn rug, nog even spelen met de voorkant om mij dan naar een hoogtepunt te brengen, en weer de douche onder.
Van de sensualiteit was er hier helemaal geen sprake want de seks trekt op niet veel

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

Gonzo

Re: Sue69, Soest, 0611351287

Berichtdoor sandwich op di 21 jul 2015, 16:28

Sue wou me eerst met alle geweld laten klaarkomen
Een beetje te doorzichtig en gelukkig kon ik me deze keer goed inhouden zodat het haar niet lukte.
Ik protesteerde maar de sfeer werd er niet beter om. Erg triestig allemaal.

sandwich

Re: Sue69, Soest, 0611351287

Berichtdoor benopzoek op di 13 dec 2016, 15:23

Op de kamer aangekomen mocht ik afrekenen: € 100,00 voor een half uur. Ik meende op de site een ander (lager) bedrag gezien te hebben, maar ik had me ook vergist kunnen hebben. Of misschien zat Frans zc wel standaard in de prijs, dacht ik. Beide dus niet, maar daar kom ik zo meteen op terug. Nadat ze terug kwam van het geld wegleggen en een drankje pakken, wat overigens best lang duurde, werd me gevraagd hoe ik op wilde frissen: aan de wasbak of in de douche. Gekozen voor de douche en toen haar kleren uit gingen, kon ik voor het eerst die heerlijke borsten aanschouwen: zelden een mooier paar gezien In de douche hebben we elkaar lekker ingezeept, met uiteraard extra aandacht voor mijn pik en haar borsten.

Eenmaal terug op de kamer was het snel klaar met de pret. Pijpen zonder condoom bleek niet mogelijk , dus de 20 euro die ik teveel had betaald was niet daarvoor. Tongzoenen zat er niet in en ook beffen was out of the question (
Wat overbleef was een matige pijpbeurt, met condoom dus. Nou zorgt het condoom automatisch voor wat minder gevoel en dus ook een minder fijne ervaring, maar het pijpen op zich was ook redelijk fantasieloos. Daarna nam ze m'n pik nog even tussen haar tieten (met condoom), wat op zich wel een geil gezicht was, maar zonder condoom had dit waarschijnlijk een stuk beter gevoeld...
Een grote teleurstelling

benopzoek

Keer terug naar Utrecht