Aline, Brugge, 0478250480

Aline, Brugge, 0478250480

Berichtdoor piper op do 17 sep 2015, 13:48

Volgens mij wel. Wisselt wekelijks van naam en locatie.

Bijlagen
39.jpg
39.jpg (33.26 KiB) 479 keer bekeken
piper

Re: Aline, Brugge, 0478250480

Berichtdoor teddy op za 19 sep 2015, 13:05

Tijd voor wat nieuws uitproberen dus. Ik heb altijd een papiertje bij met wat namen en nrs die ik in alle rust thuis heb opgezocht om als het zo uitkomt eens iets anders te proberen. Ik moet zeggen dat ik tot op heden niet vaak heb misgepakt, echter gisteren was het weer raak. .......
Afgesproken over een uurtje en ik kreeg het huisnummer als ik in de straat was aangekomen. Helaas voelde dat al niet zo goed want ik dacht bij een dame thuis te komen in een huiselijke sfeer. Niet dus. Deur werd opengedaan en ik werd aan de hand naar boven geleid. Onvriendelijk uiterlijk en een hele andere sfeer dan ik had verwacht. Ze vroeg wat ik wou en ik vertelde haar dat ik kkim wou en een uurtje stoeien. oei oei, niks geen honderd euro voor een uurtje dus. 20 meer voor kkim en 50 erbij voor pzc en hoho zei ik toen.....wat heb ik dan voor mijn honderd eurotjes?
Een grote afknapper. totale desinteresse en niks van wat dan ook maar op geilheid leek. Ze begon me met condoom te pijpen en dat heb ik nog nooit zo knullig meegemaakt. Toen ze me wou gaan berijden heb ik haar vriendelijk verzocht om te stoppen met dat hele fake gedoe en gezegd dat ik absoluut hier niet voor gekomen was...........

Volgende keer beter op dan heb je dat niet.....je voelde het aankomen en ging tegen beter weten in door. Dus overige wandelaars! Deze dame mijden: je bent gewaarschuwd.....ik was dat niet...

teddy

Berichtdoor piper op di 22 sep 2015, 11:10

Hhaar foto's zijn zo nep....ni te doen en dan nog niet te spreken over haar leeftijd.

piper

Berichtdoor eric op wo 21 okt 2015, 10:50

Had haar gebeld en toen ik door vroeg over de mogelijkheden werd de telefoon er opgehangen. Ze biedt zogenaamd alles aan ook intiem zonder voor 50 euro. Rimmen ook maar toen ik daar naar vroeg wist ze niet wat dat was. Er zijner momenteel veel betere in Brugge en omstreken die alles aanbieden voor 100 euro.

eric

Berichtdoor bipbip op do 15 dec 2016, 21:51

Heel jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad. Ik krijg de indruk dat de advertenties waarbij de dame heel veel aanbiedt en daarbij weinig geld vraagt, allemaal afkomen uit dezelfde bron. Zou wel eens iets van illegale vrouwenhandel achter kunnen zitten ook. Er zijn veel van dit soort advertenties, ik ben er ook wel eens bijna door verleid maar gelukkig kwam ik er op tijd achter door de recensies hier. Waar wandelaars allemaal niet goed voor is ;-)

bipbip

Keer terug naar West Vlaanderen