Katja, Groningen, 0616829315

Katja, Groningen, 0616829315

Berichtdoor sloebertje25 op do 04 feb 2016, 01:54

Enkele weken geleden afgesproken met Katja, die adverteert op Kinky. Afspreken ging makkelijk via SMS, gekozen voor een uur

Toen ik vroeg om samen te douchen, melde ze dat ze net voor haar vertrek gedoucht had (wat kan kloppen, want haar haar was nog licht vochtig). Ik heb toen solo gedoucht. Ondertussen had ze zichzelf uitgekleed met uitzondering van haar lingerie. Terug op bed begon ze me weer te kussen, wat passioneler deze keer. Haar handen vonden de weg naar mijn jongeheer, zalig gevoel!
Niet veel later begon ze te pijpen: ze deed het goed, maar ze hield het niet lang vol.

Conclusie: jammer van de foute foto's, het gevoel is direct minder dan met echt beeldmateriaal. Ingesteldheid: 6/10; sex: 6/10.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

sloebertje25

Re: Katja, Groningen, 0616829315

Berichtdoor barefan op wo 20 jul 2016, 11:03

Die foto doet al het ergste vrezen..

barefan

Berichtdoor benopzoek op wo 16 nov 2016, 23:43

Ze heeft wel een mooi lichaam, dat mag wel best gezegd worden, maar de rest laat te wensen over.
Het neuken dan ... zeer passief, pijpen, maar zo en zo ... en toen ik mijn bijdrage geleverd aan de wereldlijke productie van het nationaal gemiddelde aantal ejaculaties ... heb ik het er maar bij gehouden. Geen zin in een babbel, geen zin in een knuffel ... wegwezen !
Mijn teller stond nog maar op een halfuur, maar dat speelt geen rol ...
een afrader wat mij betreft, zij is heel slecht.

benopzoek

Berichtdoor Sextoys op zo 04 dec 2016, 23:07

Niet zoenen, geen pijpen, nergens aankomen. Terwijl hier wel mee wordt geadverteerd. Ze deed er alles aan om de sfeer dermate te verpesten dat je eigenlijk alleen maar zo snel mogelijk naar buiten wilt. Bijzonderste was wel dat ze tijdens het 'masseren', wat al een gospe op zich was, een paar keer keihard in je zij knijpt en net doet alsof ze daar iets voelt. Ze had er duidelijk geen zin in en was alleen in mijn geld geïnteresseerd. Geen klik. Bizar bezoek wat ik nog niet eerder heb meegemaakt.
Blijf er weg!! Ik had om moeten draaien en weg gaan.
Spreken de foto's je aan? Blijf er naar kijken en ga er niet naar toe want dit is ze namelijk niet.

Sextoys

Keer terug naar Groningen