Michelle, Amsterdam, 0687592086

Michelle, Amsterdam, 0687592086

Berichtdoor Latex op za 04 jul 2015, 14:34

Afgesproken all-in en zij doet zo'n beetje alles. Zij was onderdanig en gewillig. Je kon met haar zo'n beetje alles doen. Jammer genoeg is ze behoorlijk passief. Ik houd juist van onderdanige actieve meid.
Haar uiterlijk is stuk minder.
Bovendien gebruikt zij veel te veel parfum.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

Latex

Re: Michelle, Amsterdam, 0687592086

Berichtdoor rudy18 op za 04 jul 2015, 15:09

Mogelijk de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad.
Het huis rook muf. Genoeg reden om je om te draaien en weg te lopen, maar op dat moment dacht ik niet met m'n hersenen na.
Naar boven, haar kamer is rommelig en stonk wederom. Betaald, uitgekleed en op bed gaan liggen. Ze deed haar badjas uit en kwam naast mij zitten en nam mijn pik in haar mond, denk dat het pijpen moest voorstellen. Na een minuutje of zo stopte ze en probeerde ze zonder condoom er op te gaan zitten Snel om een condoom gevraagd.
Goed, in missionaris begonnen. Het enige goede is dat ze ontzettend strak is. Dus het duurde echt 3 of 4 minuten voordat ik klaar kwam. Nadat ik hem er uit haalde kwam er een ontzettend zure lucht naar boven tussen haar benen. Goed, ik besloot om gewoon weg te gaan, ook al was ik maar een paar minuten gebleven. Bij het aankleden keek ik naar het bed, overal spermavlekken.

Aangekleed en weggegaan, bah.
Daarna rook ik die geur de hele dag, ook op mijn handen omdat ik het condoom er zelf af moest halen.

rudy18

Re:Michelle, Amsterdam, 0687592086

Berichtdoor monsterdick op ma 14 nov 2016, 23:24

Ze sprak geen behoorlijk Engels, evt. wensen moesten worden besproken via een tussenpersoon, die ook de telefoon op pakt. En aan de telefoon had ik nog speciaal nagevraagd of ze anaal deed en of het extra kosten was. Was het niet zei ze.

Volgens de advertentie doet ze anaal en zoenen. Beide was niet mogelijk. Ook wilde ze geen doggystyle doen

Al met al geen aanrader..

monsterdick

Re: Michelle, Amsterdam, 0687592086

Berichtdoor Whoznext op vr 16 dec 2016, 17:19

Mooie verschijning maar daar blijft het ook bij. Veel gevoel zit er niet in, kan misschien ook aan mij gelegen hebben. Badkamer niet gezien, alleen natte doekjes. Wat mij betreft, niet voor herhaling vatbaar.

Whoznext

Keer terug naar Noord Holland