Anais, Puurs, 0489822341

Anais, Puurs, 0489822341

Berichtdoor Michel op ma 27 jul 2015, 12:53

Sorry maar zij ziet er in het echt helemaal anders uit
Misschien moet we op deze site maar een verzameling zetten van mensen die foto's publiceren die absoluut niet met de werkelijkheid overeenkomen. Begrijp me goed een beetje opleuken mag best , maar er zijn grenzen

https://www.redlights.be/prive-ontvangs ... 43-44.html

Michel

Re: Anais, Puurs, 0489822341

Berichtdoor johnny210 op zo 23 aug 2015, 23:34

Opfrissen is er niet bij, ze maakt hem schoon met van die babydoekjes en begint je vol passie te pijpen.
pijpen was niks op of aan te merken. Uiteindelijk nog enkele standjes gedaan en over haar buik klaargekomen.

in de slaapkamer hangt een klok. Dus je kan goed de tijd bijhouden
ik ben uiteindelijk 40minuten binnen geweest

oppassen als je na deze dame naar huis gaat, haar parfum rook ik nog op mezelf toen ik thuis was , ik ben single maar voor de heren die een vrouwtje thuis hebben........je bent gewaarschuwd

johnny210

Re:Anais, Puurs, 0489822341

Berichtdoor zeppos58 op vr 11 sep 2015, 18:28

In 1 woord WAARDELOOS!!!

Ze doet bijna niets wat er staat.
Bij binnenkomst is ze al erg stil. Er wordt snel de betaling afgehandeld.
Uitkleden en meteen gaan liggen. Ze begint meteen aan je kleine heer te trekken.
En enkele keer pijpt ze, snel condoom erop.
Inprincipe wil ze alleen maar bovenop.
Op gegeven moment heb ik maar gezegd dat ik bovenop wil.
Vreemde is wel dat ze dan de ene hand je kleine heer vastpakt, ook bij het stoten.
En de andere hand blijkbaar haar anus beschermd.
Na enkele stoten met mij bovenop. Moest ik ophouden en weer op mijn rug liggen.
Hierna begon ze weer aan je lul te rukken (erg snel), zodat je al klaarkomt.
Dit alles van binnenkomst tot vertrek heeft bijelkaar minder dan 12 minuten geduurd.

Wat al heel erg vreemd is, bij deze gehele ontmoeting en al helemaal bij de sex,
kijkt ze je niet aan. Haar hoofd draait ze van je weg. En ze blijft erg stil.

Er was zelfs geen zoen oid.
Mocht haar kutje niet eens zien, mocht zelfs niet eens aanraken of zelf likken.
Er mocht zelfs niet eens vinger in haar kutje.
En dat terwijl ze er wel mee adverteerd en bij telefonisch gesprek wel te kennen geeft.
En bij binnenkomst en afrekenen ook alle opties te kennen geeft dit in de prijs is inbegrepen.
Wat mij te binnenschiet, zij is blijkbaar ook niet degene op de foto's, terwijl zij zegt van wel.
En ze ziet er veel ouder uit en niet zo strak op de foto.

Dus nogmaals ze is WAARDELOOS!!!

zeppos58

Berichtdoor Tom op di 15 sep 2015, 04:09

Niet naar toe gaan.

Tom

Berichtdoor biker op wo 21 okt 2015, 01:54

Zeer slechte hygiene, geen mogelijkheid om van tevoren even op te frissen wat ook niet wordt aangeboden/gevraagd en ruimte is verre van fris te noemen. allemaal weinig passievol. Neuken was gemiddeld (ze is verre van strak..)
Na de daad zo weer weggegaan waarbij ook weer geen mogelijkheid om op te frissen. Ze doen dit al heel lang wat ook te merken is... absoluut geen herhalingsgevaar.

biker

Berichtdoor Zonderrubbers op vr 16 dec 2016, 15:50

Afspraak maken ging wat moeizaam. Had 2 uur van te voren gebeld, maar moest 1 uur van tevoren maar weer bellen. Aldus gedaan, straatnaam gekregen. Was 5 minuten tevoren ter plekke, maar moest uiteindelijk nog 10 min. wachten op het huisnummer. Affijn.

De dienstverlening is waardeloos. Alles in gericht op afwerken en wegwerken. Zoenen: nee. Aan haar (mooie) borsten zitten: nee. Beffen: bijbetalen. Bij het pijpen werd er meteen resoluut een condoom omheen gedaan. Elke poging tot het starten van een gesprek bleef onbeantwoordt.

Ik had voor een uur betaald (doe ik ook bij een eerste bezoek, ik hou nu eenmaal niet van haasten), maar na 10 minuten zag ik wel dat het niets ging worden. Heb het afwerken maar ondergaan en ben na een half uur vertrokken.

Reken maar op een kille en afstandelijke sessie.

Zonderrubbers

Berichtdoor klaas op ma 01 mei 2017, 18:46

dit is eentje om weg te blijven

klaas

Keer terug naar ANTWERPEN