Sabrina, Maastricht, 0616307336

Sabrina, Maastricht, 0616307336

Berichtdoor freegold op za 25 jul 2015, 13:10

Ik was afgegaan op de advertentietekst en deze week had ik een afspraak met haar. Ze had geen ingerichte ruimte en dat is toch wel bijzonder jammer.
Keuze aan haar gelaten voor 30 min of langer en dan maar besloten met een half uurtje te beginnen.
Ik zal er verder kort over zijn; zodra de kleren uitgingen was het qua gezicht nog een mooie meid en ook haar kontje mag er zijn, maar haar borsten hingen al wat te veel
Dan de sex; direct een condoom om m'n nog niet eens stijve lul en beginnen pijpen. Standje 69 mocht nog net dus daar raakte ik dan toch gelukkig nog enigszins opgewonden door.
Ze stelde na een paar minuten al doggy voor.
Dan direct wassen en opruimen waarbij ze ook nog eens aangaf er helemaal geen zin in te hebben vandaag en liefst al om 17.00 naar huis te hebben gewild, wat blijkbaar niet mocht.
Allesbehalve een fijne ervaring en dus zeker niet voor herhaling vatbaar.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

freegold

Re: Sabrina, Maastricht, 0616307336

Berichtdoor Dicktrom op za 25 jul 2015, 19:50

Ben ook eens bij haar aan de deur geweest en heb naar haar meteen gezegd dat ze mijn type niet is en meteen omgedraaid. Denk ook dat de fotos niet echt zijn.
Wegblijven dus!

Dicktrom

Re: Sabrina, Maastricht, 0616307336

Berichtdoor Bouwerken op di 13 dec 2016, 10:56

sja, nu moet ik toch bekennen dat ik een foute keuze heb gemaakt. Deze dame ziet er inderdaad aantrekkelijk uit, maar het samenzijn op de kamer is alles behalve opwindend. Om te beginnen sprak ze het niet uit, maar leek het haar niet de moeite waard, om zich voor een half uur van haar kleding te ontdoen. Ze zaagde over alles: " vervolgens begon ze zonder enige passie, aan mijn lul te trekken en te klagen dat die niet snel genoeg overeind kwam. "zal ik 'm maar met een handvol schuim aftrekken?" vroeg ze al snel. Maar dat kan ik zelf ook wel en daar was ik niet voor gekomen. Ik vroeg haar bovenop te gaan, maar dat kon niet ivm haar spiraaltje. En vingeren en beffen mocht wel, maar na twintig keer wegtrekken en proberen haar knieen tegen elkaar te houden, was ik er wel klaar mee. Vervolgens ook nog een grote bek van haar gekregen en dat vond ik wel genoeg, om bij de gastvrouw mijn beklag over Rita d'r gedrag te doen. Helaas was er niet veel kans om een gesprekje te hebben, want
Rita kwam er tussendoor en schreeuwde dat ik een leugenaar was en nog meer van dat soort taal. 't Kan inderdaad een keertje voorkomen dat het niet klikt, maar dit is zwaar irritant. Jammer dat de gastvrouw er naar mijn idee zo luchtig over deed. Ik zie in de weinige referenties, dat ik toch niet de enige ben met deze ervaring. Voor mij is dit ook wel een aanleiding, om na een paar honderd zeer tevreden bezoekjes te gaan uitkijken naar een andere lokatie. Herhalingsgevaar is dus NUL, zolang

Bouwerken

Keer terug naar Limburg