Bell, Leela Thai Mass Sterrebeek, 0487295776

Bell, Leela Thai Mass Sterrebeek, 0487295776

Berichtdoor Fredje op vr 11 sep 2015, 10:28

MASSAGE als vooraf was 3 min aaien toen vond ze dat genoeg.
PZC wilde ze snel met doen....dus niet , betaald zonder dus...ok met een zucht. maar half erin en met een rotgang op en neer , niet lekker.
BORSTEN aanraken , liever niet ...te gevoelig
TEPELS likken....30 sec..toen werd hoofd weggeduwd.
BEFFEN...45 sec toen werd hoofd weggeduwd.
bij alles wat ik vroeg werd er met een diepe zucht geantwoord.
steeds schoonmaakdoekjes erbij terwijl ik zeer schoon ben.
rubber erom.......en in missio ging redelijk ondanks dat ze er als een zoutzak bij ligt
dan maar even doggy.
houd benen tegen elkaar en kont te hoog , moeilijk bereikbaar .
benen uit elkaar en toen nog eens.
ondanks een half blauw pilletje wist ze het dusdanig tegen te werken dat mijn vriend er de brui aan gaf.
toen maar met de hand laten afmaken.
ZO VERSCHRIKKELIJK SLECHT HEB IK HET NOG NOOIT MEEGEMAAKT.

GA HIER DUS NIET HEEN.

http://www.leelathaimassage.be/
http://thaisemassage.chinese-massage.ne ... i-massage/

Fredje

Re: Bell, Leela Thai Mass Sterrebeek, 0487295776

Berichtdoor danblack op do 24 sep 2015, 17:11

Smoezelig is eerste indruk. Dame inderdaad klein van stuk.
ik kan me niet opfrissen en zij doet t ook niet.
Bell neemt geen initiatief. als ik vraag of we niet eens moeten beginnen begint ze beetje verveelt te trekken. zoenen is meer kusjes geven en tongzoenen al helemaal niet mogelijk terwijl ik nog mn tanden gepoetst had. na paar minuten voelen en trekken de condoom er om en mn stijve af laten trekken met open mond. pijpen kan ik t niet noemen. dame trekt meer dan ze zuigt.
Voor mij een grote teleurstelling.

danblack

Berichtdoor pijpertje op do 01 okt 2015, 10:56

Na financiële afhandeling kon ik meteen uitkleden.. een douche vooraf werd niet aangeboden.
Op bed gaf ze aan dat het pijpen met condoom gebeurde,
De deed ze wel redelijk maar erg kort ( 30-40 sec.) Binnen een minuut zat ze op me en wilde het snel afmaken.
Ik heb het echter een minuut kunnen volhouden om een ander positie af te dwingen. Verder afgemaakt met doggy en na het klaarkomen kwamen de babydoekjes tevoorschijn om het eea schoon te maken. Geen douche niks...

pijpertje

Berichtdoor lim14 op vr 16 sep 2016, 14:51

Voor mij is het in ieder geval ook geen aanrader.

lim14

Berichtdoor remerie op vr 16 dec 2016, 19:28

Helaas kan ik vorige (negatieve) recensie bevestigen.

Vooraf afspraken gemaakt met deze dame, komt deze vervolgens niet na. Zat tijdens mijn ontvangst constant te zeuren over haar gezondheid, hoofdpijn etc. dan moet je naar mijn inziens niet ontvangen.

Voor een uur afgesproken en binnen een half uur stond ik alweer op de stoep. Tijdens dit bezoek vond zij het ook nog eens nodig om alle binnenkomende berichten en telefoontjes te beantwoorden. Verder is het niet nodig om in detail te treden. Heren een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Gewoonweg slecht, voor een uur betaald en stond binnen het halfuur al op de stoep. Komt haar afspraken niet na zoals PZC en zit constant op haar telefoon zelfs onder de daad.

remerie

Berichtdoor remerie op vr 16 dec 2016, 20:03

Helaas kan ik vorige (negatieve) recensie bevestigen.

Vooraf afspraken gemaakt met deze dame, komt deze vervolgens niet na. Zat tijdens mijn ontvangst constant te zeuren over haar gezondheid, hoofdpijn etc. dan moet je naar mijn inziens niet ontvangen.

Voor een uur afgesproken en binnen een half uur stond ik alweer op de stoep. Tijdens dit bezoek vond zij het ook nog eens nodig om alle binnenkomende berichten en telefoontjes te beantwoorden. Verder is het niet nodig om in detail te treden. Heren een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Gewoonweg slecht, voor een uur betaald en stond binnen het halfuur al op de stoep. Komt haar afspraken niet na zoals PZC en zit constant op haar telefoon zelfs onder de daad.

remerie

Keer terug naar Brabant