Romy, Hoogeveen, 0633106119

Romy, Hoogeveen, 0633106119

Berichtdoor daveke31 op wo 18 maart 2015, 08:02

Romy is een zeer vriendelijke dame tot ze mijn poen vast had. Dat had ik nog nooit meegemaakt, Snel snel op het bed, rubbertje erover, wat heen er weer getrek, gauw op de rug. Zwaar opgevulde tieten waren verboden terrein en kutje tevens ook. Toen het niet rap genoeg ging (na een 3tal min) maakte ze zich kwaad. Toen ik haar wees op het akkoord voor 30 minuten snauwde ze onbeschoft " Fuck You.
Ik had onmiddellijk alle goesting verloren en ben het direct afgebold. Waarschijnlijk lijdt deze dame aan schizofrenie ofwel is ze niet goed wijs. Hopelijk heeft ze in de toekomst GEEN klant meer over de vloer

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

daveke31

Re: Romy, Hoogeveen, 0633106119

Berichtdoor makkebeer op do 30 jul 2015, 14:20

Dame is terug actief; opletten collega wandelaars. :twisted:

makkebeer

Berichtdoor buffel25 op di 22 nov 2016, 23:32

Dame verandert regelmatig van naam..dan stinkt het.

buffel25

Berichtdoor kees op di 15 aug 2017, 16:20

daveke31 schreef:Romy is een zeer vriendelijke dame tot ze mijn poen vast had. Dat had ik nog nooit meegemaakt, Snel snel op het bed, rubbertje erover, wat heen er weer getrek, gauw op de rug. Zwaar opgevulde tieten waren verboden terrein en kutje tevens ook. Toen het niet rap genoeg ging (na een 3tal min) maakte ze zich kwaad. Toen ik haar wees op het akkoord voor 30 minuten snauwde ze onbeschoft " Fuck You.
Ik had onmiddellijk alle goesting verloren en ben het direct afgebold. Waarschijnlijk lijdt deze dame aan schizofrenie ofwel is ze niet goed wijs. Hopelijk heeft ze in de toekomst GEEN klant meer over de vloer

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

Volgens mij heb jij een verkeerde dame voor je !!! Romy uit Hoogeveen heeft ten eerste geen zwaar opgevulde borsten maar een NATUURLIJKE D CUP en zij nooit ten nimmer aan je geld zitten het is eerder een zachte liefe dame , ze werkt nu 3 jaar in hoogeveen en verandert ook nooit haar naam , ik denk zelf dat romy een grote concurente van jou is en dat jij een Dame ben nou ja Dame .... ROMY IS EEN NETTE DAME DAAR MOGEN DE MEESTE WEL EEN VOORBEELD AAN NEMEN !!!!

kees

Keer terug naar BEST OF SWINGERS FILMS