Marijke, Utrecht, 0683155868

Marijke, Utrecht, 0683155868

Berichtdoor clubbietje op za 14 feb 2015, 21:28

Hoewel ik liever voor een uur ging, kon ik maar 3/4 kwartier. Haar uurwerk staat tien minuten voor, dus toen ik op tijd aan de deur stond, was ik voor haar al te laat en had ze over 45 minuten een ander afspraak: bandwerk dus.
Hoe dan ook, ze begon met een massage en tjonge toch, dit trok wer kelijk op niets ze kent er de ballen van. Ik kon er zo in slaap van vallen. En het pijpen; amai. Ze likt aan de ballen en al tot op het moment dat ik me niet meer kon inhouden en ben dan toch klaargekomen in haar mond met de condoom wel erop.
Daarna nog eens gemasseerd geweest en nog een pijpbeurt gevolgd door dat ze op mij kwam te zitten en mij begon te rijden.
Een zeer slechte ervaring en denk er niet aan om nog eens terug te keren.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

clubbietje

Re: Marijke, Utrecht, 0683155868

Berichtdoor klaas op vr 20 feb 2015, 21:28

Heb haar ook eens geprobeerd, maar het was een totale afknapper. Youngboy, je slaat de nagel op de kop.

klaas

Berichtdoor Skoda op do 30 jul 2015, 13:58

Alles beloven en uiteindelijks nauwelijks broekje uit, ze trok me vooral af met af en toe een beetje mondwerk. Toen ik daar een opmerking over maakte zei ze dat dat te vermoeiend was... Dan ging de telefoon Dan neuken (erg droog en ongeinspireerd) en ik vroeg wisseling van standje. Wilde ze niet en ze begon me verder af te trekken,
Femke best mijden als de pest.

Skoda

Berichtdoor bareisbeter op do 17 nov 2016, 23:07

Ze is heel afstandelijk en probeert je zo snel mogelijk buiten te werken. Tongzoenen doet ze al helemaal niet, in tegenstelling tot wat ze aangeeft in haar profiel.
Hetzelfde met pijpen zonder condoom, geeft aan, maar doet niet. Aan haar kutje mag je ook al niet komen want dan knijpt ze haar benen dicht. Aan haar gezicht mag je ook niet komen, want dat heeft ze niet graag ... enz.
Heb er het beste van proberen te maken, maar was uiteindelijk weggesmeten geld !!! Er zijn meerdere dvp welke voor minder geld een véél beter service geven, als je al kan spreken van een service...
Op zeker moment is ze uiteindelijk aan het pijpen geraakt , met condoom en na een tijdje vroeg ik om te stoppen, maar ze deed verder zodat het zkje gevuld was. Het leek wel op 'koeien melken', als ze maar van hun melk af zijn.
heeft dan allerlei uitvluchten en verzinsels uitgevonden zodat ik haar zelfs niet kunnen neuken heb
Dit is de eerste keer dat ik iets negatiefs schrijf over een dvp, maar ik vind dat de mede-wandelaars er recht op hebben zodat ze niet in dezelfde val lopen. Het is weggesmeten geld

bareisbeter

Berichtdoor Tattoo op zo 04 dec 2016, 23:27

Tijdens de daad meldde zij dat intiem voor die prijs niet inbegrepen was. Een grote tegenvaller dus. Pijpen gaat wat hard zuigend en niet echt diep, hetgeen zij wel had beloofd. Zij maakt een zakelijke, afstandelijke indruk. Weinig warm. Ik ga er niet meer heen. Geil is (heeeel wat) anders...

Tattoo

Keer terug naar BEST OF GANGBANG FILMS