Re: Penotti, Rotterdam, 0682633107

Re: Penotti, Rotterdam, 0682633107

Berichtdoor Robbin op za 17 dec 2016, 17:55

Afspraak maken zelf verliep vlot maar ik had uitdrukkelijk aangegeven dat ik enkel langs kwam voor een vluggertje dat volgens Redlights op 60 euro zou komen. Goed om weten in het vervolg dat je maar beter met gepast geld aankomt want natuurlijk had ik enkel briefjes van 50 op zak en natuurlijk bleek ze niet te kunnen weergeven. En daar begon het dan al een beetje fout te lopen...
Ik vroeg haar dan om er toch maar een half uurtje van te maken en daarbij dan al snel een pijpbeurt te doen om nog voldoende te kunnen recupereren en er op het einde dan nog een intiem moment bovenop te doen. Dat bleek ze zeer goed begrepen te hebben want ze begon na wat kort knuffelwerk mij behoorlijk aangenaam te pijpen.
Daarna stelde ze me voor me een korte massage te geven waarmee ik instemde, rustig afwachtend totdat het grote werk zou aankomen. De massage zelf was trouwens ook werkelijk waardeloos vermits zonder enige erotische tint of overgave vanwege de dame.
En dan... Mocht ik opkrassen want volgens haar was de tijd om... En daar stond ik dus met een bezoek dat me 100 euro gekost had en waarbij ik een flauwe pijpbeurt had gekregen die misschien 5 minuten had geduurd.
ik was eerst te verbouwereerd om te reageren maar terwijl ik mijn kleren aantrok, heb ik haar toch duidelijk maar vriendelijk gezegd dat dit niet de afspraak was en dat ik dan beter voor 40 euro ergens een cardate had geregeld om eens gepijpt te worden waarop zij onmiddellijk giftig reageerde dat ze eerder die dag nog een man had gehad die haar 300 euro had betaald om enkel met haar te kunnen praten.
Ik heb haar dan opnieuw vriendelijk gezegd dat ik er niet verder over wou discussiëren maar dat ik wel zoveel mogelijke andere potentiële bezoekers over haar zou inlichten. U bent bij deze gewaarschuwd. Misschien moet ik inderdaad in het vervolg toch wel wat assertiever zijn tijdens de beurt zelf weet ik nu...

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/stell ... fault.aspx

Robbin

Keer terug naar Zuid Holland