Emi, Rotterdam, 0626731357

Emi, Rotterdam, 0626731357

Berichtdoor msx op do 02 jul 2015, 14:35

In voor iets nieuws en afgekomen op de foto's van haar.
Netjes ontvangen en vroeg ik vooraf k of ze ook met me wilde tongzoenen en 69'en. Het antwoord was direct en overtuigend bevestigend dus een half uur met haar afgesproken.
Op de kamer dan een rustige staande (tongzoen)verkenning begonnen maar helaas trok deze volgens haar defensie ineens hoog op zodat het niet verder kwam dan wat uitwendige
wederzijdse orale aanrakingen gedurende enkele seconden. Nou ja, misschien later als het ijs wat gebroken zou zijn op het bed.
Ze kwam op mijn verzoek bij me liggen en terwijl ik een babbeltje met haar begon wreef ze m'n lul in top.
Weer wilde ze niet tongen. Na 1 minuut gaf ze aan over te willen gaan op 69. Ze smaakte aanvankelijk wat zurig (ik was de enige die zich aan de lavabo gewassen had)
maar dit verbeterde wel gedurende de 5 minuten in deze positie. Toen moest er van Emi geneukt worden en dit gebeurde op mijn verzoek in cowgirl.
Dit beheerste ze niet want ze bleef stil overeind zitten, haar vingers in mijn borst 'priemend'. Dus ook hier bleef ze afstandelijk en zonder enige energie/spirit. Toch neukte ik mezelf snel klaar waarna ze binnen 5 seconden begon over wassen en de daad bij het woord voegde. Van het half uur waren er 10 minuten verstreken en het was overduidelijk finito met de voorstelling die weinig voorstelde.
Dan maar rustig wassen en aankleden en er ontstond zowaar nog een small talk waarna ik na 25 minuten teleurgesteld over deze 'speeddate' op straat stond

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouw ... fault.aspx

msx

Re: Emi, Rotterdam, 0626731357

Berichtdoor MILF op do 02 jul 2015, 16:18

Ik zal niet teveel in details treden, maar een korte opsomming maken:
Zoenen doet ze maar heel weinig
Pijpen doet ze met condoom, wel deepthroat, maar ook heel kort
Beffen mag bij haar, dat laat ze ook lang toe
Vrij snel over op de standjes
Hierbij gebruikte ze haar handen, waardoor het daar onder nog strakker word en daardoor hield ik het helaas niet lang meer uit.
Daarna was het meteen opstaan, wassen aankleden. En stond ik 20 minuten later alweer buiten!
Alles heel snel en kort.
Geen herhalingsgevaar voor mij, helaas.

MILF

Berichtdoor ollandia op wo 05 aug 2015, 17:50

Zij is afkomstig uit Frankrijk :(

ollandia

Berichtdoor Bobbouwer op wo 23 nov 2016, 21:41

Een maand geleden ben ik er ook geweest - zeer slecht niet te doen.
Onvriendelijk - alles gericht om zo snel mogelijk af te handelen. Pijpen was heel erg matig (sneltreinvaart, ondiep), neuken ook - enorm veel glijmiddel, en zeker niet strak. Ben uiteindelijk vertrokken zonder het "af te maken".

Bobbouwer

Keer terug naar Zuid Holland