Toppers in Limburg

Toppers in Limburg

Berichtdoor goudentijd op wo 02 sep 2015, 08:29

Hey beste Wandelaars,

Ikzelf ben van de regio Limburg en na wat opzoek werk op dit forum heb ik nog niet veel positiefs gelezen over de dames die in Limburg actief zijn.
Hierbij dus mijn vraag of iemand van jullie een toppertje weet in de regio Limburg. Als jullie haar willen delen met een medewandelaar natuurlijk ;-)

goudentijd

Re: Toppers in Limburg

Berichtdoor moderator op wo 02 sep 2015, 20:33

De meeste Limburgers komen hun zaadjes lozen in Antwerpen of rijden naar de Duitse FKK clubs. Er zit daar echt niet veel soeps hoor.

moderator

Berichtdoor goudentijd op di 08 sep 2015, 08:16

Mercikes voor de info.. heb ik al bezocht en zijn idd zeer leuk om te gaan wandelen :-)

goudentijd

Berichtdoor Fredje op zo 13 sep 2015, 10:38

De service bij "per Lei" is zeer goed, nog nooit ontevreden nr huis gekeerd, gemiddeld een 9 op 10, allen zijn daar uit vrije wil, propere zaak, frisse dames met heerlijke handjes.
Ook is er "priv

Fredje

Berichtdoor Lassie op zo 20 sep 2015, 01:33

Ik heb in Limburg (als niet-Limburger) al enorm goeie ervaringen mogen beleven. Het zou mij verbazen dat ik de enige zou zijn die dit kan zeggen. Er zitten toch nogal wat hotelletjes daar, dus er zal wel lekker wat afgeneukt worden in Limburg. Anders zouden die hotelletjes niet overeind blijven.

Veel bruikbare praktische tips kan ik helaas niet geven. Ik haal de meisjes wel eens van Chatbabe.be (wel paydates dus he), maar daar kan je niet naar linken, en bovendien heb ik de indruk dat er veel meisjes maar af en toe of slechts een beperkte tijd op de chat zitten, waarschijnlijk tot ze wat klienteel hebben opgebouwd. Bijkomende moeilijkheid is, dat je op de chat ook gemakkelijk telkens je naam kan aanpassen.

Mij viel het dus toch op dat er nogal vaak 'limburg' bij staat, en het kan natuurlijk ook zijn dat ik toevalstreffers had, maar ik heb er al zalige dagen en nachten meegemaakt. Mijn enige raad is dus: als je in Limburg een leuke meid zoekt, hou dan ook af en toe de chatsites in het oog.

Lassie

Berichtdoor frits0001 op wo 23 sep 2015, 08:46

Ik bezoek indra op regelmatige basis en vind ze zeker de moeite waard is een dame die ook nog plezier vindt in de seks ze adverteert op deernes in woont in rummen ze is wel 34 jaar maar zeker de moeite waard om eens een bezoekje te brengen

frits0001

Berichtdoor vluggertje op wo 23 sep 2015, 11:00

Ik laat regelmatig Axelle naar mij thuis komen, ik woon in Lommel, en zij is meer dan de moeite waard. Het is steeds een zeer goede ervaring, ik hou ook om anaal te worden gelikt en dat doet zij outstanding. Ik ga op mijn rug op bed liggen en spreid dat men benen tot achter mijn koppie.. daarna begint ze mij te
verwennen met haar tong, heel diep in mijn kontje, terwijl ze ook mijn slurfje niet vergeet te pijpen.. tot diep in haar keelhokte/ .
Ook mag ik haar anaal doorneuken, in dat rond stevig kontje, en daar is ze geoefend in, niet teveel glijmiddel maar kontgaatje gat vlot open, nadat ik eerst mijn wijsvinger er diep heb in gestoken.

viewtopic.php?f=7&t=133

vluggertje

Keer terug naar Toppers en floppers