Brussel, Cocoon, 0477413456

Brussel, Cocoon, 0477413456

Berichtdoor king1982 op di 15 nov 2016, 22:22

Donderdagnavond in Club Cocoon
Wat een flop! De barman - portier had het aan de deur over een 4 a 5 dames die aanwezig waren. Waarschijnlijk ziet hij dubbel want er waren er juist geteld twee! En dan nog.... Wat een verschrikkelijke trieste boel.
Wegblijven daar, dan ben je geen 130 euro kwijt en een teleurstelling minder.

http://www.newclubcocoon.com/site2015/i ... age=leclub

king1982

Re: Brussel, Cocoon, 0477413456

Berichtdoor thecobra op wo 21 dec 2016, 20:33

Ben ik al meermaals in deze club geweest, maar nog nooit heb ik lidgeld moeten betalen. Nu plots wél! Met de nodige tegenzin betaal ik dus 10 euro extra voor een klein adreskaartje waar duidelijk de woorden Cocoon Club - lidkaart en zelfs een telefoonnummer opstaan. Van discretie gesproken!
Ik naar binnen. Daar wacht me een tweede verrassing. Van Red Hot Angie geen spoor. Aan de toog zitten een 5-tal mannen en 1 vrouw. Ik ga me omkleden, douchen en bestel iets te drinken.
Ondertussen ligt een koppeltje bezig in de relaxruimte en ze staan toe dat er andere mannen bijkomen. Maar veel tijd hebben ze niet en een kwartiertje later moeten ze al vertrekken.
De vrouw van aan de toog (ik schat zo rond de 45 jaar) is intussen aan haar nummertje begonnen, en laat zich door meerdere mannen nemen. Een hete meid, dat wel, maar een missverkiezing zal ze wel nooit winnen.
Ik ben het afgetrapt, en heb mijn lidkaart verscheurd en weggegooid. Stel je voor dat mijn vriendin dit vindt in mijn portefeuille... mij zien ze daar niet meer, tenzij horny hélène nog eens een gangbang geeft. Da's pas een geile slet!

thecobra

Keer terug naar GANGBANGS