X Freedom Club, Roosdaal, 0472732070

X Freedom Club, Roosdaal, 0472732070

Berichtdoor moderator op di 17 mei 2016, 11:30

Het begon met een veelbelovende mail een "een mega spannend en geil sexfeest waar je als vrouw, stel en/of single man veel van je dromen en fantasieën kan laten uitkomen en de gehele avond zo lang en vaak als je wil heerlijke sex kunt hebben". Dat klonk geweldig, dus diezelfde avond ging mijn aanmelding de deur uit en vol verwachting keek ik uit naar deze avond.

Omdat er een paar dagen voor het feest nog een mail werd rondgestuurd waarin gewaarschuwd werd voor de enorme drukte besloot ik lekker op tijd te komen, en dus was ik als één van de eersten aanwezig. De ontvangst was nog een beetje chaotisch. In plaats van, ik citeer de mail, "één van onze gastvrouwen die zich later op de avond ook in het feestgedruis zal storten", mocht ik afrekenen bij een vriendelijke, maar weinig opwindende heer. Ik kreeg een sleuteltje mee en werd bij de lockers afgezet, waar ik het verder uit mocht zoeken. Na het uitkleden bedacht ik me dat een handdoek wel prettig zou zijn, maar aangezien die op rantsoen waren (maximaal één per persoon in verband met de drukte) werden die bij binnenkomst uitgedeeld. Die waren ze bij mij echter vergeten, dus in mijn slip terug naar de receptie om daar een handdoek te scoren.

Daarna begon het wachten... en rondlopen... en kijken... en weer wachten... en rondlopen. Ik besloot de omgeving maar eens te gaan verkennen en begon . Een aantal privé-ruimtes, waarvan één met een swing en een ander met het bordje "bukkake-room". Dat beloofde veel goeds! Een etage lager waren weer wat kamers, maar ook daar was nog niemand te bekennen.

Het hoogtepunt was het eerste half uur de bar, Daar zaten wat andere mannen wat voor zich uit te kijken, wachtend op dat wat komen zou. En het wachten was op, om de mail nogmaals te citeren, "de heetste en geilste onverzadigbare swingersvrouwen", die "tijdens de Naughty Nympho Night XXXperience graag met jou op deze avond uit hun dak gaan". Het was inmiddels 21:15 en er waren inderdaad wat koppeltjes binnen, maar geen van hen straalde de beloofde geilheid uit. Dus dan maar weer een rondje lopen, eens kijken of er ergens al wat te beleven viel. Ik was niet de enige, overal kwam ik op de smalle trappen en gangen andere mannen tegen, die op dezelfde manier aan het rondlopen waren. Ik herkende wat gezichten van andere feestjes, en na kort overleg trokken we de conclusie dat dit een hele andere avond zou worden.

Voor mijn gevoel was dit absoluut niet de geadverteerde "anders-dan-anders-gangbang", maar gewoon een parenavond, waarop ook alleengaande mannen waren uitgenodigd. Die waren gelokt met wervende teksten, waarvan maar weinig waargemaakt is. Bukkake? Niet gezien. Dogging? Welnee. Seks in het zwembad? Nope. Glory hole? Die man die daar is gaan staan staat er wellicht nu nog! Dieptepunt was voor mij misschien het gesprek wat ik opving tussen twee stelletjes. De dames hadden het erover dat het best vervelend was, dat er elke keer als zij iets wilden gaan doen er gelijk zoveel mannen omheen stonden. Eén of twee is niet erg, maar zoveel is niet leuk, zeiden ze. Tja, en dat was nou net waarvoor die 80 mannen allemaal 85 euro betaald hadden. Nogmaals, en dat hoorde ik van meerdere mannen, ik had het idee dat wij vooral mochten komen om de stelletjes een goedkope avond uit te bezorgen.

Even alles op een rijtje:. Voor de liefhebbers van een avondje eten, drinken, kijken en een beetje seks is dit misschien een prima feest, ik ga de volgende keer weer naar een echte gangbang

http://www.x-freedom.be/

moderator

Re: X Freedom Club, Roosdaal, 0472732070

Berichtdoor Lipstick op wo 08 jun 2016, 19:38

Heel goede duidelijke weergave van de wantoestanden in dit milieu.

Lipstick

Berichtdoor actievewandelaar op za 11 jun 2016, 12:34

Ik ga al jaren naar gangbans Alles Ohne in Duitsland, daar ka je tenminste echt vrijen.

actievewandelaar

Berichtdoor 4500 op zo 31 jul 2016, 22:40

was er ook alleen . en idd het was een parenavond gesponsord door alleenstaanden. Als GB vond ik het echt knudde.
Gelukkig was er 1 vrouw die niet haar vent als bewaker had, een lekker geile liefhebster en heb me eigenlijk onverwacht kunnen vermaken 2x.

.

4500

Re: Gangbangs Enquete

Berichtdoor derooie op vr 05 aug 2016, 21:36

Op 10 augustus is het opnieuw van dat in de Ellermanstraat 81; Julia More op het 18e verdiep, Nederlanders oemen dit een optimale lokatie hahahaha

Ik ben jouw sperma sletje anaal dp doe ik graag samen op woensdag 10 augustus te Antwerpen in een optimale lokatie waar je je thuis kan voelen
Woensdag 10 augustus >> Aanmelden via >> JuliaMore@starduzt.nl
1e Bukkake sessie van 12:30 – 13:15 | Bukkake, Bifuck | Antwerpen € 40,-
2e Bukkake sessie van 15:15 – 17:15 | Gangbang Safe| Antwerpen € 40,-

Gangbangen is SAFE van 19:15 – 20:00 | Bukkake, Bifuck | Antwerpen € 100,-

derooie

Re:X Freedom Club, Roosdaal, 0472732070

Berichtdoor remerie op di 16 aug 2016, 10:46

Nogmaals, en dat hoorde ik van meerdere mannen, ik had het idee dat wij vooral mochten komen om de stelletjes een goedkope avond uit te bezorgen."

Het lijkt mij meer een kwestie van een goedverdienende avond voor de organisator.

remerie

Berichtdoor Acanthus op di 16 aug 2016, 18:06

Goed dat jullie deze mistoestanden aankaarten, die lui hebben hier niets te zoeken.

Acanthus

Berichtdoor Supporter op do 25 aug 2016, 13:49

Een gangbang is volgens mij dat vrouwen geneu... etc. kunnen worden op diverse matrasjes etc... Niets van dit alles is waar. Dit mag niet eens een gangbang genoemd worden. Wat het wel was? Een swingersparty... Bij binnenkomst vroeg ik nog aan de hostdame of het wel echt een gangbang was. Haar diplomatische antwoord "de aanwezige dames zijn bekend dat het vanavond een gangbangavond is!" had mij eigenlijk al ommekeer moeten laten maken ware het niet dat ik een volle zak had en geil was. Na binnenkomst zag ik in de kamers geen actie. Ik ging op de bak zitten bij een jong stel waarvan de dame er goed uit zag. Twee andere mannen van ongeveer 40 jaar zaten ook naast haar en langzaam aan begon de blondine de twee mannen te kussen. Ik stak ook maar eens een handje uit en wreef over de heerlijke borsten en billen wat zij toeliet. Toen na 5 minuten het gezellig begon te worden vroeg ze de 2 mannen om mee te gaan naar een kamer. Ik vroeg nog brutaal of ik mee mocht maar lachend schudde zij haar hoofd wat duidelijk op nee duidde. Ik baalde stierlijk natuurlijk. Dit een gangbang NO WAY... Boven nog wat geprobeerd, maar nee, ik heb gezien dat verschillende mannen werden afgewezen door de aanwezige dames.Duidelijk een kliekje bekende die het met elkaar doen. Geen aanrader dus!

Supporter

Berichtdoor tietenzot op wo 21 dec 2016, 20:06

Ik hoor bij ervaren gabngbangers alleen maar klachten over deze club.

tietenzot

Berichtdoor pcworld op zo 01 jan 2017, 15:59

Op alle fora staan alleen maar klachten over deze club.. wie trapt nog in hun val ?

pcworld

Keer terug naar GANGBANGS