Neuken zonder condoom Gangbangs

Neuken zonder condoom Gangbangs

Berichtdoor penisring op wo 17 feb 2016, 22:36

Ik bezoek eens per maand een Alles Ohne GB ofwel een gangbang waar condooms taboe zijn. Deze zijn vooral populair bij onze oosterburen in Duitsland.
Ik heb nog nooit een ziekte opgelopen, omdat er ter plaatse een bloedtest wordt afgenomen, via een kleine duimprik, je weet dan onmiddellijk
of je drager ben van een SOA infectie.

Vorige maand heb ik ook eens deelgenomen naar een Belgische Alles Ohne Gangbang in Sint Martens Latem en ook hier was een test verplicht.
Heb toen drie knappe Vlaamse sexmeisjes 2 uur mogen volspuiten, en nadien geen last gehad van een of andere ziekte.
Daarom dat ik alleen nog naar deze feestjes ga, je bent zeker dat je geen onaangenaam kadootje mee naar huis neemt.

:D :D :D

penisring

Re: Neuken zonder condoom Gangbangs

Berichtdoor derooie op wo 17 feb 2016, 22:56

In parenclubs gebeuren ook wel eens gangbangs , maar daar hebben ze nog nooit van die testjes gehoord, jan en alleman kan daar zijn sapjes droppen, een collega is laatst op deze gangbang geweest en kon een week daarna naar de huisarts.

derooie

Berichtdoor vluggertje op wo 17 feb 2016, 23:06

penisring schreef:Ik bezoek eens per maand een Alles Ohne GB ofwel een gangbang waar condooms taboe zijn. Deze zijn vooral populair bij onze oosterburen in Duitsland.
Ik heb nog nooit een ziekte opgelopen, omdat er ter plaatse een bloedtest wordt afgenomen, via een kleine duimprik, je weet dan onmiddellijk
of je drager ben van een SOA infectie.

Vorige maand heb ik ook eens deelgenomen naar een Belgische Alles Ohne Gangbang in Sint Martens Latem en ook hier was een test verplicht.
Heb toen drie knappe Vlaamse sexmeisjes 2 uur mogen volspuiten, en nadien geen last gehad van een of andere ziekte.
Daarom dat ik alleen nog naar deze feestjes ga, je bent zeker dat je geen onaangenaam kadootje mee naar huis neemt.

:D :D :D

Ik kan dit bevestigen, ben ook al op de gangbang van Elientje en haar vriendinnen geweest en de test is een garantie dat je niet zit te plonsen in iemand anders zijn geinfecteerde sapjes.

vluggertje

Berichtdoor fun4two op wo 17 feb 2016, 23:23

Spermagames.. is blijkbaar nu ook actief in Vlaanderen, lijkt me een heel goed idee om zaterdag eens mijn licht te gaan opsteken, want dan organiseren ze opnieuw een bare gangbang.

In Belgie is het over algemeen droefheid als het over GB gaan. Circle Club ook in Schoten, organiseert wel 3 x per maand een gangbang , nymphosluts, sexslavinnen etc.. maar dit zijn dan
allemaal geimporteerde dames uit Nederland, en alles gebeurt met condoom. Ook heel veel fake gekreun en de hoertjes zien er echt niet goed uit, grote pannelatten, net een hoop knokels.

fun4two

Berichtdoor Niels op do 18 feb 2016, 14:45

fun4two schreef:Spermagames.. is blijkbaar nu ook actief in Vlaanderen, lijkt me een heel goed idee om zaterdag eens mijn licht te gaan opsteken, want dan organiseren ze opnieuw een bare gangbang.

In Belgie is het over algemeen droefheid als het over GB gaan. Circle Club ook in Schoten, organiseert wel 3 x per maand een gangbang , nymphosluts, sexslavinnen etc.. maar dit zijn dan
allemaal geimporteerde dames uit Nederland, en alles gebeurt met condoom. Ook heel veel fake gekreun en de hoertjes zien er echt niet goed uit, grote pannelatten, net een hoop knokels.

Ik ga nu zaterdag naar het bare feestje bij Elientje en Vienna , verslagje volgt collegas :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niels

Berichtdoor Bornedries op vr 19 feb 2016, 20:00

Ik wou morgen er ook naartoe gaan, maar al volboekt, zal dus moeten wachten tot woensdag om mijn zaadjes te lossen.

Bornedries

Berichtdoor thecobra op vr 19 feb 2016, 20:06

Bornedries schreef:Ik wou morgen er ook naartoe gaan, maar al volboekt, zal dus moeten wachten tot woensdag om mijn zaadjes te lossen.

Al goed dat daar een SOA test verplicht is , zo ga je toch met een veilig gevoel naar huis, zonbder onprettige verrassingen achteraf.

thecobra

Berichtdoor penisring op vr 19 feb 2016, 20:27

Misschien even wat meer uitwijden over de Bare gangbang ik vorige maand heb meegedaan.

Stipt om 2uur konden we naar binnen, eerste het verplichte SOa tesjte dan omkleden, douche nemen en kennis maken met de dames; Summer, Vienna, Elien en Kim
Ik ging direct bij Elientje staan om wat te babbelen, bleek dat het voor haar de eerste keer was dat ze aan een gangbang meedeed.
Meteen ging ze over tot de actie en begon me te pijpen, echter hilariteit alom , blijkbaar was ze te vroeg gestart want eerst moesten de dames voorgesteld worden.
Enfin ik had al als opwarmertje een pijpbeurt van 10 minuutjes gehad en in haar mondje geschoten
Bon, eenmaal de dames voorgesteld begon het echte werk. Eerst bij Vienna , dan terug naar Summer, die verder afwerkte waar we begonnen waar een lekkere wipbeurt en interne donatie
Na Summer e , had ik eerst een douche genomen en dan een beetje rondkijken.
De meeste actie speelde zich af op het centrale bed, waar de 'heetste' dames hun ding deden.
Bij Kim die kon pijpen als een wild beest en man squirten dat die kan, gewoon kletsen op haar kut en hop daar spoot ze in het rond.
na pijpen en spuiten in haar kontje terug naar de douche.
Ondertussen was Elientje even aan het chillen aan de bar, ik daarnaartoe en haar eens lekker gevingerd, man, die is nog wilder dan wild. Pff onverwoestbaar en onhoudbaar , 1x, 2x, 3x klaarkomen zonder probleem.
Daar kan geen man tegen op.

En dan was het pauze, effe relaxen, hapje eten wat drinken en daarna werd iedereen uitgenodigd voor een spermadouche op de dames (ik denk echter dat de meeste collega's wandelaars al lang hun beste kruid hadden verschoten op deze onblusbare dames).
Maar soit , Kim heeft me nog een pijpbeurt gegeven om U tegen te zeggen. Mocht haar nog eens lekker neuken, maar na bijna 2 uur actie begon ik al serieus moe te worden

Ook daarna nog eens lekker geneukt en gepijpt geweest door Vienna dan was het bijna al half vijf

Ben dan om 17uur voldaan en helemaal leeg naar huis gegaan, met in gedachte dat ik naar deze spermagames party zeker nog eens wil terug gaan

penisring

Berichtdoor piet pot op vr 19 feb 2016, 22:26

Lijkt mij zeer interessant de bare gangbangs van Elientje en co
waar kan ik info vinden over de data van hun gangbangs ed
Dank bij voorbaat

piet pot

Berichtdoor 3500 op vr 19 feb 2016, 23:32

Dames zijn blijkbaar gestopt, je kan nog wel naar HIER
http://www.spermagames.com/home

3500