Beervelde Lochristi , Gangbangfantasy, 0487108419

Beervelde Lochristi , Gangbangfantasy, 0487108419

Berichtdoor remerie op wo 18 mei 2016, 12:19

Deze maken ook iedere week reclame

Afbeelding

De feestjes gebeuren in een privesauna http://www.basaunata.be/
Mooie afbeeldingen van een knap gebouw dito sauna maar daar is alles ook gezegd.

Er waren toen ik er heen ging drie dames aangekondigd , maar slecht een dame was komen op de afspraak., de andere twee hadden hun kat gestuurd.
Er waren 30 man aanwezig en de meesten bleven op hun honger zitten.
De organisato uit Nederland met Nederlandse dame is een geldwolf.
De dame die er dan was deed alleen wat pijp en neukwerk maar er werd niet geslikt , getongd, anaal etc... WAARDELOOS over de ganse lijn.

http://gangbangfantasy.be/index.php/nl-nl/contact

remerie

Re: Beervelde Lochristi , Gangbangfantasy

Berichtdoor weergave op wo 18 mei 2016, 12:29

Die Lolly heeft een knap snoeteke,maar die borsten... hangers tot op de grond... oordeel zelf

Afbeelding

weergave

Berichtdoor kaboem op wo 18 mei 2016, 17:29

weergave schreef:Die Lolly heeft een knap snoeteke,maar die borsten... hangers tot op de grond... oordeel zelf

Waarschijnlijk al wat nageslacht op de wereld gezet :D

kaboem

Berichtdoor penisring op wo 18 mei 2016, 17:37

Tioen ik er was had ik het gevoel dat er slechts een meisje het gevoel gaf om at te genieten
De rest was echt om te huilen.
Als je een verzameling ongeschoren dames , onverzorgde gebitten en gewoon lelijke vrouwen bij mekaar wil zien is dit the place to be

penisring

Berichtdoor derooie op vr 20 mei 2016, 19:44

Wat een tegenvaller. Eind van de middag kwam ik binnen en de GB was meer mini dan mega. Er was maar een dame bezig en tegen 4 uur uur was het helemaal afgelopen, terwijl er nog heren genoeg waren. Deze heren vonden het ook erg teleurstellend.
Wel waren er nog een dame maar die deed niet mee aan de GB, maar waar je voor nog een betaling wel wat mee kon doen.
Misschien volgende keer beter, maar zorg dan dat er meer dames zijn en niet dat het tot 17 uur duurt.

derooie

Berichtdoor piet pot op za 18 jun 2016, 15:46

De politie zou daar zijn binnengevallen.hoorde ik van een medewandelaar
Ik blijf daar voorlopig weg

piet pot

Re: Beervelde Lochristi , Gangbangfantasy, 0487108419

Berichtdoor cheese op wo 21 dec 2016, 20:25

Inderdaad een triestige tent.
Ook op een middag gepasseerd. Parking opgereden en daar stonden maar 2 auto's. Dat voorspelde niet veel goeds dus reed ik de parking weer af. De uitbater kwam mij tegemoet en hij vertelde mij dat dat enkel de auto's enkel van de bezoekers was. Er zouden nog 3 actieve koppels zijn en die stonden ergens anders geparkeerd.
Dus toch maar geprobeerd (inkom en lidkaart betaald). Binnen was er een bejaard koppel dat (echt bejaard hé, niet overdreven) net aan het vertrekken was. En verder was er nog één vrouw die duidelijk daar betaald aanwezig was om de zogenaamde sexgarantie te voldoen. Die zat aan de toog met twee vrienden en was niet in mijn aanwezigheid geinteresseerd. Ondertussen stond de uitbater maar te lullen dat zijn club anders was en dat er enkel mensen en vooral dames kwamen die graag sexen. En dat het nu uitzonderlijk kalm was. Verder nog wat zielige praat over zijn plannen voor de toekomst en nog wat afgunstige kritiek op andere clubs...
Uiteindelijk heeft de enige overblijvende dame dan toch op een matras een professioneel nummertje gedaan, snel snel en blijkbaar met tegenzin. (ondermaats)

Nu kan ik begrijpen dat het door omstandigheden eens kalm is, maar dan moet die uitbater niet komen liegen en mij overtuigen om binnen te gaan terwijl hij weet dat er toch geen zak te beleven viel.
Foute keuze van hem want mij ziet hij daar niet meer terug. Hopelijk lopen er niet te veel mensen in zijn val.

cheese

Re: Beervelde Lochristi , Gangbangfantasy, 0487108419

Berichtdoor Freddy op wo 28 dec 2016, 15:43

Ik vond deze GB in Beervelde een tegenvaller.. de sfeer lijkt gewoon veel minder Mannen zitten op de 'bedden' / matrassen dus je hebt niet altijd de ruimte. De dames doen de dag ervoor / erna GFE 1 op 1 dating dus misschien verwachtte ik teveel, maar ik kreeg de indruk alsof ze er weinig zin in hadden en alsof het lopende band werk was.
Geen PZC, geen zoenen en de helft van de tijd waren de helft van de dames pauze aan het vieren of iets anders aan het doen.

Freddy

Keer terug naar GANGBANGS