Kruibeke, tRozenhof, 0497371281

Kruibeke, tRozenhof, 0497371281

Berichtdoor haantje op di 31 mei 2016, 19:50

De gangbang gebeurde in een parenclub TRozenhof
Een aftandse club, wat meer lijkt op een omgebouwd cafe waar de ramen met planken werden dichtgetimmerd.
De houdbaarheidsdatum van de aanwezige dames was al flink overschreden...leeftijd plus 60.
Via een smalle trap moest je naar de relaxkamers op de eerste verdieping. De bommas lagen op de matrassen met een aantal bejaarde mannen
eromheen. De stank van de poezen in combinatie met een veel te warme ruimte was niet uit te houden.
Blijkbaar is dit bejaardenclubje een rondreizend circus van een zestal lelijke dames die Trozenhof als uitvalbasis hebben,
http://www.dirtymilfs.be/ons-team.html

de andere clubs waar dit olijke gezelschap optreed is Gallerys in Schilde. Een uitzuipkot dat omgebouwd werd als parenclub

http://www.club-rozenhof.be/

haantje

Re: Kruibeke, tRozenhof

Berichtdoor remerie op di 31 mei 2016, 20:35

De uitbaters van De Gallery zijn een koppel uit Holland, hou dan Uw zakken maar toe.

remerie

Re: Kruibeke, tRozenhof, 0497371281

Berichtdoor Abdel op wo 21 dec 2016, 17:51

Afgelopen maandag in Burcht een gangbang meegemaakt in tRozenhof
We waren met in totaal 20 man en helaas functioneerde de airco niet dus behoorlijk warm op de kamer.
De gangbang begon trouwens om 14.00 uur en een eindtijd werd niet gegeven op de site maar groot was de teleurstelling toen een man 10 minuten voor 14.00 uur de kamer opkwam met de mededeling dat we al om 15.00 uur de kamer moesten verlaten. Jammer want ik ga bij een gb uit van een standaardtijd van 2 uur en voor 1 uur ga ik niet 3 uur reizen op en neer. Had graag nog een dp-tje willen doen maar de tijd daarvoor was te kort. Verder was de sfeer niet echt goed, heel
veel geduw en getrek... nooit meer

Abdel

Re: Kruibeke, tRozenhof, 0497371281

Berichtdoor Guetta op wo 28 dec 2016, 15:44

Diezelfde ervaring heb ik nu ook al 2x meegemaakt int Rozenhof. Helaas dat de dames inderdaad ongeïnteresseerd waren en veel pauzes en tja de helaas toch elke keer weer overgoten exotische line up doen mij zo langzamerhand misschien toch maar eens kijken naar andere gbs. Hopelijk gaat de organisatie hier nog eens iets mee doen want anders vind ik het echt zonde van de invulling van de locatie en feestjes. Daar kom ik dan niet meer voor naar Burcht.

Guetta

Keer terug naar GANGBANGS