Stéfanie Gent +32 472 03 61 69

Stéfanie Gent +32 472 03 61 69

Berichtdoor Ondeugend op zo 04 dec 2016, 23:53

Bij het bellen voor een afspraak kwam ik op haar voicemail terecht maar al heel snel sms'te ze me terug en hadden we een afspraak in haar appartement in Gent.

Ze ontving me in een heel stijlvol maar supersexy (wat een mooie borsten!) jurkje. Ik nam gebruik van de gelegenheid om me nog even op te frissen (toch altijd fijn als hygiëne gewaardeerd wordt) en dan werd het pas echt gezellig. We lagen knus op het bed in de gezellige kamer van haar appartement en ze vroeg me nog eens wat mijn wensen waren en waar ze me het meest mee kon plezieren. Snel daarna mocht ik haar jurkje uitdoen en begon de pret.

Ik ging voor een GFE ervaring en dat was het ten top! Ze was heel erg begaan met wat ik wou en hoe ik het wou en alles wat ze deed was heel erg fijn en met bijzonder veel overtuiging.
Ze dacht volgens mij dat ik aan het slijmen was toen ik haar zei dat ik nog nooit zo lekker oraal verwend was, maar geloof me, het was geen leugen! :-)

Het volledige uur was erg lekker, ze deed alles met heel veel passie, steeds inspelend op mijn wensen. Het uurtje was veel te snel om.

Hoe het bij jullie zit weet ik niet, maar zelf hou ik ook nog van een babbeltje achteraf en ook dat was erg fijn.
Stéfanie is niet alleen erg hot maar ook erg lief, mooi en fijn gezelschap.

Ik keer tevreden terug!!

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/supergeil-sexy-blondje-prive-gent.html

Ondeugend

Keer terug naar Oost Vlaanderen