POOIERS / MODERATORS op HOOKERS

POOIERS / MODERATORS op HOOKERS

Berichtdoor webmaster op za 04 jul 2015, 17:57

Wie herkent ze niet ?
De moderators op allerlei fora die met een dubbele agenda werken.
Toen ik nog maar net dit forum opende boden ze zich al vrijwillig aan.
Zij wilden gratis voor niets moderator worden van dit forum.
Ik had er niet eens naar gevraagd, Zij boden zich zo maar aan.

Wie zijn dan deze moderators want je komt ze overal tegen ?
Moderatoren op forums zijn bijna altijd pooiers die hun eigen dames willen promoten.

Soms zit er ook wel een tussen die zelfs een advertentiewebsite beheert. Starbuck van het Hookersforum is er zo eentje.
Deze is 24/24 online en verwijdert dames met een slechte comment onmiddellijk van Redlights.... dame geld kwijt en andere moderatoren maar lachen achter in het vuistje.
Bijkomend detail ...deze Belg plaatst zelfs links van zijn eigen website Redlights onder iedere recensie op Hookers.. Hoe meer links.. hoe hoger in de ranking bij Google.
Midhold de eigenaar van Kinky heeft hem hier al eens voor berispt... en toen ging het even beter. Maar nu is hij weer hervallen in zijn oude gewoonte.

U begrijpt het dat wandelaars.org hier niet aan mee doet. Hier zijn geen pooiers /moderators terug te vinden.

http://www.wandelaars.org

webmaster

Re: Angeliek, Delft, 0682321405

Berichtdoor willemstad op za 19 nov 2016, 21:48

Is inderdaad waar, soms ga je eens naar een meisje dat daar de hemel wordt ingeprezen.. en dan blijkt dit volledig tegen te slagen..een schande

willemstad

Berichtdoor Bouwerken op di 29 nov 2016, 15:17

Schering en inslag op Hookers, ik kom er nooit meer.

Bouwerken

Berichtdoor MILF op do 01 dec 2016, 23:21

Kan bovenstaande bevestigen . Ik had al een groot vermoeden maar ook ik heb dat al ervaren.. om nog maar te zwijgen over de vriendjes van de pooiers die daar werken onder verschillende
namen.. zand in de ogen strooien.

MILF

Re: Pooiers of forums

Berichtdoor Administrator op do 25 mei 2017, 12:53

Ik haal dit bericht terug vanonder het stof want blijkbaar kan hun fantasie niet op en verspreiden ze nu een of ander vreemd verhaal op Hookers dat iemand geld zou vragen in naam van dit forum om een slechte beoordeling op wandelaars te verwijderen. Ook zou dit forum gesponsord worden door een club in Zuid Holland....misschien wordt het dan dringend tijd om eindelijk mijn geld te mogen ontvangen ;)
Deze laster bewijst nog eens het gelijk dat de moderators op Hookers en andere forums in feite ordinaire pooiers zijn die het maar niet kunnen verkroppen dat ze op dit forum niet welkom zijn.
Laat het duidelijk zijn : Wandelaars is er alleen voor klanten van prostituees en niet voor dames/clubeigenaars/pooiers/chauffeurs van dames / etc... en dat zal altijd zo blijven.

Administrator
Site Admin

Berichtdoor aardbei op vr 26 mei 2017, 08:48

Administrator schreef:Ik haal dit bericht terug vanonder het stof want blijkbaar kan hun fantasie niet op en verspreiden ze nu een of ander vreemd verhaal op Hookers dat iemand geld zou vragen in naam van dit forum om een slechte beoordeling op wandelaars te verwijderen. Ook zou dit forum gesponsord worden door een club in Zuid Holland....misschien wordt het dan dringend tijd om eindelijk mijn geld te mogen ontvangen ;)
Deze laster bewijst nog eens het gelijk dat de moderators op Hookers en andere forums in feite ordinaire pooiers zijn die het maar niet kunnen verkroppen dat ze op dit forum niet welkom zijn.
Laat het duidelijk zijn : Wandelaars is er alleen voor klanten van prostituees en niet voor dames/clubeigenaars/pooiers/chauffeurs van dames / etc... en dat zal altijd zo blijven.

Die mannen zijn natuurlijk kwaad. Dankzij jullie worden die fakers eindelijk aangepakt.
Ik weet uit ervaring dat wat op andere forums staat voor 70 % verzonnen is en dus fake. Ik zie daar alleen hoertjes en pooiers valse reclame maken voor hunne winkel. :evil: :evil: :evil: :evil:

aardbei

Berichtdoor bonan op vr 26 mei 2017, 14:27

Als je Hookers moet geloven zijn er alleen maar vrouwen die super zijn.
Het aantal slechte recensies zijn te verwaarlozen.
En zo werkt het niet, klanten die dames goed vinden, gaan dit niet op een forum melden. Anders is zij vanaf dan volboekt.
Mijn vaste dames die hou ik ook lekker voor mezelf.

bonan

Berichtdoor klaas op za 27 mei 2017, 01:05

Het was te verwachten dat die pooiers van Hookers kwaad op dit forum zijn. Hier kunnen ze hun meiden niet beschermen met fake recensies te schrijven. :D

klaas

Berichtdoor bonan op za 27 mei 2017, 10:17

klaas schreef:Het was te verwachten dat die pooiers van Hookers kwaad op dit forum zijn. Hier kunnen ze hun meiden niet beschermen met fake recensies te schrijven. :D

Niet alleen op Hookers maar op alle foras waar prostituees kind aan huis zijn: Provla, NZC, etc.. Prostituees met een slechte reputatie zijn altijd terug te vinden op dit soort forums, anders
krijgen ze geen klanten.

bonan

Berichtdoor rudy18 op di 13 jun 2017, 09:24

Administrator schreef:Ik haal dit bericht terug vanonder het stof want blijkbaar kan hun fantasie niet op en verspreiden ze nu een of ander vreemd verhaal op Hookers dat iemand geld zou vragen in naam van dit forum om een slechte beoordeling op wandelaars te verwijderen. Ook zou dit forum gesponsord worden door een club in Zuid Holland....misschien wordt het dan dringend tijd om eindelijk mijn geld te mogen ontvangen ;)

Merkte op dat het artikel inmiddels werd verwijderd :D

rudy18

Keer terug naar HOOKERS BAKT HET BRUIN