Zoe, Antwerpen, 0485928185

Zoe, Antwerpen, 0485928185

Berichtdoor thibault op vr 20 maart 2015, 18:39

Zoe adverteert op Deernes en RL . De foto's waren alvast veelbelovend met het label geverifieerd
Ze kwam de deur open doen maar toen moest ik al rechtsomkeer maken, want de foto's zijn zo fake als wat.
29jaar? Doe er maar 10 bij
Eenmaal binnen was het niet veel sopes:
Eerst vlug afrekenen dan alles uit: Piipen was met haar hand en niet met de mond = fake
Haar zoenen stelde niets voor.
Met moeite toch nog een vluggertje gedaan.
Had toch wel veel beter moeten weten!

http://zoeprive.weebly.com/
http://www.deernes.com/zoeprive?tab=fotos&ff=0

thibault

Re: Zoe, Antwerpen, 0485928185

Berichtdoor carpediem op vr 20 maart 2015, 19:04

Geverifieerd op Redlights stelt niets voor. Dit is enkel om adverteerders gerust te stellen dat men fakers niet laat adverteren.

carpediem

Berichtdoor gangbanger op zo 19 jul 2015, 20:12

Pijpen was zozo, neuken kan je even goed met een opblaaspop. Echt heel passief. Niet voor herhaling vatbaar.

gangbanger

Berichtdoor stijn1984 op zo 20 nov 2016, 13:58

Let op: Deze dame is een oplichtster eerste klasse.
Jens aangekomen blijkt ze zeker 5 jaar ouder is, nu is dat wel vaak zo dat dames niet ouder worden maar goed.
Een vriendelijk toch wat afwezige dame die ook liegt over haar gewicht. De foto op internet is wel van haar maar ook van een tijdje geleden. Ze is ondertussen duidelijk wat bijgekomen.
Ze vroeg 150 € voor een uur geen anaal geen SM en geen plas en poepseks.
Ze wou alles masseren.
Plots ging ze naar de plaats ernaast, daar sprak ze duidelijk met iemand in het deurgat.
Pas toen ze terug kwam viel me op dat ze een enkelband droeg, geen zuivere dame dus.
Maar ja de goesting was er en ik had al afgerekend, dus, we gingen verder.
Ook de voorkant moest gemasseerd, weer was er gestommel boven, ze ging even kijken.
Toen ze terug kwam vroeg ze of ik mijn ondergoed wou aantrekken, haar zoontje kon niet slapen.... en ze wou niet dat hij binnenkwam als wij naakt zouden zijn.
Zelf had ze nog steeds niets uitgetrokken. Ze heeft wel 5 keer gevraagd of ik niets wou drinken, ik drink nooit op een date, je weet niet wat ze in je drankje kunnen stoppen.
Uiteindelijk besloot ik haar er op te wijzen dat ik hiervor niet kwam, dat ik seks wou, even vroeg ze nog wat ik wou, gewoon pijpen beffen en neuken en als het kon TZ.
Pijpen kon niet want ze had een abses op haar tand, raar.... en toen ik intentie maakte om te beginnen, zei neen mijn zoontje slaapt nog.
Ik zei dat het zo niet verder kon, dat ze wat moest voorstellen.
Kan je morgen voormiddag niet terug komen vroeg ze, ik zei neen, ze broebelde nog wat en smeekte aub slaap nu toch.
Ik nam dan maar zelf het initiatief en zei kijk, ik heb je 150€ gegeven en enkel een massage gekregen (nog geen goede bovendien) geef me 100 terug en ik ben weg.
Ik heb geen geld zei ze, en keerde haar zakken om. Ja natuurlijk die centen waren al lang ergens naartoe.
Meije zo werkt het niet zei ik nog. Ga aub weg zei ze of ik begin te schreeuwen dat alle buren het horen.
Ja daar stond ik dan, ik wou geen beschuldiging van poging tot verkrachting op mijn nek dus begon mij aan te kleren.
Toen ik bijna klaar was, kwam er iemand ten tonelen. Ik dacht eerst dat het een vent was, kort grijs haar en hij sprak Nederlands (Hollands dus geen Vlaams)
Toen ik goed keek bleek het toch een vrouw te zijn er hingen tieten aan. Met een vrij luide stem op zijn plat Hollands stond ze te zagen dat het gedaan moest zijn, dat er een kind in huis lag te huilen, dat het kind moest slapen, dat ik maar weg moest, dat ze al was komen verwittigen dat het moest ophouden, allez een hele preek.
Ik ben zonder iets te zeggen gewoon weg gegaan, achter mij viel de deur in slot en gin het rolluik met een razende vaart naar benden (rolluik voor de deur)
Ik ben gewoon voor 150€ opgelicht

stijn1984

Berichtdoor Edwin op ma 09 jan 2017, 15:51

Ik was van plan een afspraak te maken, bedankt om mij te waarschuwen.

Edwin

Berichtdoor Joris op vr 13 jan 2017, 15:04

Heb dezelfde slechte ervaring opgedaan

Joris

Keer terug naar Antwerpen