Kato, Ranst, 0488318909

Kato, Ranst, 0488318909

Berichtdoor alexdegrote op zo 05 apr 2015, 21:18

Dame is 35 jaar en ontvangt in Ranst
Zij geeft een matige massage die manueel werd afgewerkt maar ik vroeg om mij
te pijpen, niet slecht, alleen het tongen was povertjes

http://www.sexy-kato.be/
http://www.autumn-erotischemassages.be/

alexdegrote

Re: Kato, Ranst

Berichtdoor thecobra op zo 30 aug 2015, 20:59

hoi, ik heb haar al dikwijls geprobeerd te bereiken maar tevergeefs, gelukkig dat ik nu ben verwittigd anders was ik er heen gegaan.

thecobra

Berichtdoor demax op ma 01 aug 2016, 21:23

Denk dat ze al twee maal is verhuisd, ze zat vroeger in Antwerpen. Nu heeft ze haar borsten laten opspuiten.,
Ik kan het voorgaande bevestigen. Zij tongzoent niet met volle overtuiging en dat is jammer

demax

Berichtdoor Acanthus op wo 31 aug 2016, 21:47

Bij mij pijpte ze zonder condoom. Ik heb haar in juli eens bezocht en vond de ontvangst een beetje afstandelijk.
Haar tongzoenen is dat ook.. alleen met het tipje dus geen volle diepe lange zoenen... Pijpen was goed maar automatische piloot, misschien had ze een slechte dag...

Acanthus

Re: Kato, Ranst, 0488318909

Berichtdoor Jasper op zo 04 sep 2016, 16:06

Is een zeer vriendelijk en mooi meisje, hygiene is ook ok.
De seks vond ik matig, veel beloven in de advertentie maar ter plaatse was daar weinig van te merken.
.

Jasper

Berichtdoor Oldandwise op vr 30 sep 2016, 21:00

Vandaag Kato geboekt voor 2h met jacuzzi, aan de telefoon redelijk afstandelijk,aangekomen binnen gelaten door een knappe dame met ontegensprekelijk klasse,gekleed in mooie lingerie.
In tegenstelling tot telefoon, zeer vriendelijk,vroeg onmiddelijk of ik iets wou drinken en of ik behoefte had aan douche.
Zeer mooie aangename kamer,gedouched,de hygiene is voortreffelijk,mondspoeling en daarna onmiddelijk een lekkere meid die begon met me te tongzoenen,na een tijdje vroeg of ik graag een lekkere oliemassage wou,waarbij ze me met een uitgebreide b2b massage naar hogere sferen bracht.na een tijdje vroeg ze me om me op mijn rug te draaien,waarbij ze me hartstochtelijk begon te pijpen (begrijp het bijt en tandverhaal echt niet) zonder vraag bood ze me haar lekker poesje aan,ze laat zichzelf wel niet gaan.na een tijd hield ik het echt niet meer,jasje aangetrokken,me laten berijden in verschillende standjes waarbij mijn favoriet,het moment was waarop ze me in hurkzit begon te verwennen en ik het echt niet meer had.Uiteindelijk gevraagd haar doggystyle te mogen nemen waarbij ik uiteindelijk mijn condoompje heb gevuld.
Nadien de jacuzzi ingestapt met een heerlijk glaasje cava ontspannen waarbij ze zich lekker tegen me aanvleide en regelmatig speelde en teasde met mijn kleine ik om te kijken of ik nog in actie wou treden. (Zoals mijn naam al zegt....)
Nog een tijdje bijgepraat zodat ik relaxed en uitermate ontspannen het WE tegemoet kon.
Ik versta de mensen die misschien harde sex willen moeten misschien andere oorden opzoeken maar voor mij als GFE ervaring hoog verslavingsgevaar.
Ga zeker nog terugkomen naar Kato.

Oldandwise

Berichtdoor moderator op za 01 okt 2016, 11:43

oldanwise, ga Uwe kletspraat verkopen op dat andere forum, Je krijgt een ban.

Opmerkelijk : Kato maakte na de blokkade van Oldandwise snel zelf een account aan.
Zo zie je maar hoe dat meisjes die een mindere service bieden langs allerlei fora hun diensten proberen op te fleuren.
Op het andere fora, we gaan de naam niet noemen, worden deze wel niet verwijderd, de reden is
dat de moderator Peter Starbuck tevens ook de webmaster is van Redlights.
Waarom denk je dat er anders zoveel links staan van Redlights in de recensies ?
Waarom krijgen de advertenties die bovenaan staan op de hoofdpagina, carte blanche en blijken alleen de slechte recensies afkomstig te zijn van andere advertentiewebsites
Hoofmoderator Peter Starbuck van het andere forum is dus de eigenaar van Redlights en heet in feite Joeri De Bouvere
Hij zorgt dat de pooiers/vriendjes hun meisjes de hemel mogen in prijzen....zolang we maar adverteren op zijn website. En wie is het slachtoffer.... de wandelaar.
Hieronder de foto van Joeri de Bouvere.

Bijlagen
photo.jpg
photo.jpg (65.79 KiB) 2375 keer bekeken
moderator

Berichtdoor demax op zo 02 okt 2016, 18:31

moderator schreef:oldanwise, ga Uwe kletspraat verkopen op dat andere forum, Je krijgt een ban.

Opmerkelijk : Kato maakte na de blokkade van Oldandwise snel zelf een account aan.
Zo zie je maar hoe dat meisjes die een mindere service bieden langs allerlei fora hun diensten proberen op te fleuren.
Op het andere fora, we gaan de naam niet noemen, worden deze wel niet verwijderd, de reden is
dat de moderator Peter Starbuck tevens ook de webmaster is van Redlights.
Waarom denk je dat er anders zoveel links staan van Redlights in de recensies ?
Waarom krijgen de advertenties die bovenaan staan op de hoofdpagina, carte blanche en blijken alleen de slechte recensies afkomstig te zijn van andere advertentiewebsites
Hoofmoderator Peter Starbuck van het andere forum is dus de eigenaar van Redlights en heet in feite Joeri De Bouvere
Hij zorgt dat de pooiers/vriendjes hun meisjes de hemel mogen in prijzen....zolang we maar adverteren op zijn website. En wie is het slachtoffer.... de wandelaar.
Hieronder de foto van Joeri de Bouvere.

Die Joeri de Bouvere overtreedt al jaaaren de wetgeving: aanzettem tot ontucht , ook Het Laatse Nieuws werd hiervoor al meermaals veroordeeld.
Wordt het niet stilaan tijd dat hij een klacht aan zijn been krijgt en net zoals De Persgroep een miljoenenboete krijgt.
Anders is er sprake van ongelijkheid in het rechtsbeginsel.
Nu kan hij met zijn Porsche de dikke nek uithangen.. maar hoe lang nog ?

demax

Berichtdoor sunshine op zo 02 okt 2016, 22:37

Zouden ze bij Midhold het moederbedrijf van Hookers.nl weten dat Peter Starbuck een rat is van Redlights ?
Hookers is immers ook de eigenaar van Kinky.... en waar staan de links van Kinky op Wandelaars... niet in Antwerpen.. daar kennen ze alleen Redlights
Heel wat dames in Antwerpen adverteren ook op Kinky, Nederland ligt 20 km van Antwerpen.

sunshine

Berichtdoor fun4two op zo 02 okt 2016, 22:49

sunshine schreef:Zouden ze bij Midhold het moederbedrijf van Hookers.nl weten dat Peter Starbuck een rat is van Redlights ?
Hookers is immers ook de eigenaar van Kinky.... en waar staan de links van Kinky op Wandelaars... niet in Antwerpen.. daar kennen ze alleen Redlights
Heel wat dames in Antwerpen adverteren ook op Kinky, Nederland ligt 20 km van Antwerpen.

Denk niet dat ze daar ze gelukkig mee zijn... bij Kinky en Midhold
Hoe meer links staan op Hookers met een doorverwijs naar Redlights... hoe hoger Redlights in de ranking komt te staan bij Google.

fun4two

Volgende

Keer terug naar Antwerpen